Megrendelés esetén, e-mailben értesítjük.
A csomag futárnak történő átadásáról e-mailben értesítést küldünk,a POSTA nemzetközi futárszolgálattal kötött megállapodásunk értelmében a futár szolgálat értesíti Önt a csomag ragszámáról, amellyel nyomon követheti küldeményét.
A webshopban leadott megrendeléseket csak akkor teljesítjük, ha érvényes telefonszámot adott meg.
A megrendelt árut futárszolgálattal, utánvéttel vagy előre utalással szállítjuk házhoz. Munkanapokon 15:00-ig megrendelt árut ha készleten van még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, amit 2-3 munkanapon belül kézbesítenek.
A megrendelés aktuális állapotáról a 30/817-3368 telefonszámon érdeklődhet, munkanapokon 8 és 15 óra közt.
POSTA FUTÁRSZOLGÁLAT DÍJSZABÁSA: | ||
Súly | Szállítási díj: /csomag /cím (Ft ) | |
0-15 kg | 1750,- Ft | |
15,1-25 kg | 1950,- Ft |
25,1-40 kg 2750,- Ft |
Utánvét összegét megspórolhatja:
Számlánként |
Br. 300 Ft* |
*Előre utalás esetén ezt az összeget megspórolhatja!
Előre utalás esetén kollégánkkal történt előzetes egyeztetés után számlát küldünk, melyen megtalálja az utaláshoz szükséges adatokat.
Szerződött partnereinknél egyedileg megállapított díjakat alkalmazunk.
Megrendelés esetén az Ön által kiválasztott alkatrészt kézbesítjük Önnek. Karosszériaelemek, fényszórók, lámpák, kenőanyagok és sérülékeny áruk futárszolgálattal történő kiszállítását - azok jellege, sérülékenysége miatt - nem tudjuk vállalni (kivéve ha erről a visszaigazoló e-mail-re adott válaszában felhatalmaz bennünket a vevő a saját felelősségére). Árut csak 8 naptári napon belül áll módunkban visszavenni. Amennyiben 8 napon túl derül ki, hogy az alkatrész nem megfelelő (hibás rendelés vagy egyéb ok miatt), akkor az alkatrész visszavételére kizárólag telefonos egyeztetés alapján egyedi elbírálás alapján a szegedi üzletünkben vagy postai úton van lehetőség. Árut csak sértetlen csomagolásban, újra eladható állapotban tudunk visszavenni. A jóváíráshoz szükséges az általunk küldött számla. Kérjük ebben az esetben adja meg a pénzvisszaküldéshez a postacímét és bankszámla számát.
Garanciális ügyintézés feltétele a garanciális alkatrész, a vásárlást igazoló számla, a beszerelés szakszerűségét igazoló számla, a szerelést végző személy ill. szerviz szakvéleménye és a hiánytalanul kitöltött garanciális jegyzőkönyv.
A katalógusban előforduló hibákért (hibás cikkszám, ár, stb.), és az abból eredő károkért nem vállalunk felelősséget.