Szállítási Információk

Megrendelés esetén, e-mailben értesítjük. 
A csomag futárnak történő átadásáról e-mailben értesítést küldünk,a FÁMA nemzetközi futárszolgálattal kötött megállapodásunk értelmében a futár szolgálat értesíti Önt a csomag ragszámáról, amellyel nyomon követheti küldeményét. 

A webshopban leadott megrendeléseket csak akkor teljesítjük, ha érvényes telefonszámot adott meg.

A megrendelt árut futárszolgálattal, utánvéttel vagy előre utalással szállítjuk házhoz. Munkanapokon 15:00-ig megrendelt árut ha készleten van még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, amit 48 órán belül kézbesítenek.
A megrendelés aktuális állapotáról a 30/817-3368 telefonszámon érdeklődhet, munkanapokon 8 és 15 óra közt.  

 

Szállítási díjak (áraink az ÁFA-t tartalmazzák):
FÁMA FUTÁRSZOLGÁLAT DÍJSZABÁSA:
 Csomagsúly  Szállítási díj: /csomag /cím (Ft ) Szállítási díj Br. 10.000.-Ft feletti vásárlás esetén
 0- 39,9 Kg alatt  1200 Ft* INGYENES
40 Kg fölött Kérjen egyedi árat !!! Kérjen egyedi árat !!!
*A kiszállítás díja túl méretes csomag esetén változhat!

 

Utánvét összegét megspórolhatja:

Számlánként

Br. 300 Ft*

*Előre utalás esetén ezt az összeget megspórolhatja!


Előre utalás esetén kollégánkkal történt előzetes egyeztetés után számlát küldünk, melyen megtalálja az utaláshoz szükséges adatokat.
 
Az ÁRVÁLTOZTATÁS jogát fenntartjuk. ( üzemanyag ártól függő és változó díjak ! )


Szerződött partnereinknél egyedileg megállapított díjakat alkalmazunk.

Megrendelés esetén az Ön által kiválasztott alkatrészt kézbesítjük Önnek. Karosszériaelemek, fényszórók, lámpák, kenőanyagok és sérülékeny áruk futárszolgálattal történő kiszállítását - azok jellege, sérülékenysége miatt - nem tudjuk vállalni (kivéve ha erről a visszaigazoló e-mail-re adott válaszában felhatalmaz bennünket a vevő a saját felelősségére). Árut csak 8 naptári napon belül áll módunkban visszavenni. Amennyiben 8 napon túl derül ki, hogy az alkatrész nem megfelelő (hibás rendelés vagy egyéb ok miatt), akkor az alkatrész visszavételére kizárólag telefonos egyeztetés alapján egyedi elbírálás alapján a szegedi üzletünkben vagy postai úton van lehetőség. Árut csak sértetlen csomagolásban, újra eladható állapotban tudunk visszavenni. A jóváíráshoz szükséges az általunk küldött számla. Kérjük ebben az esetben adja meg a pénzvisszaküldéshez a postacímét és bankszámla számát.

Garanciális ügyintézés feltétele a garanciális alkatrész, a vásárlást igazoló számla, a beszerelés szakszerűségét igazoló számla, a szerelést végző személy ill. szerviz szakvéleménye és a hiánytalanul kitöltött garanciális jegyzőkönyv.

A katalógusban előforduló hibákért (hibás cikkszám, ár, stb.), és az abból eredő károkért nem vállalunk felelősséget.